Subject: Ürituse nimetus: ÖÖBazaar Luunja 21.09
From: ÖÖBAZAAR <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 09:55:28 +0300

Üldinfo
Taotluse esitamise kuupäev: 13.09.2024 
Taotlus: Avaliku ürituse korraldamise loa taotlus 2024 (Kultuur)  
Teie taotlus on leitav siit 

Taotleja info
OÜ ÖÖBazaar
Omandivorm: Osaühing
Esmaregistreerimise kuupäev: 13.07.2023
Postiaadress: 

Ürituse korraldaja
Nimi: OÜ ÖÖBazaar 
Isiku- või registrikood: 16776470 
Aadress: Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Narva-Jõesuu linn, J. Poska
tn 10 
Kontaktisiku e-posti aadress: [email-masked] 
Kontaktisiku telefoni number: 5170670 
Ürituse nimetus: ÖÖBazaar Luunja 21.09 
Ürituse vorm ja iseloomustus: Luunja ÖÖBazaar
Liiklus: Abiks on liiklusmärgid ja liiklus reguleerijad.
Alkohooli müük: Toimub kella 18:00-23:59 selleks ettenähtud kohtades.

Luunja Roosiaias toimuv ÖÖBazaar on õhtu täis põnevaid müügikohti, elavat
muusikat ja meelelahutust kogu perele. Kohal on erinevad käsitöö- ja
toidumüüjad, lastele lõbusad tegevused ning põnevad etteasted. Tule ja
naudi hubast õhkkonda ning unustamatut õhtut! 
Ürituse läbiviimise koht: Luunja Roosiaaed 
Ürituse toimumise aeg (kuupäevad ja kellaajad): 21.09.2024 kell 18:00
kuni 21.09.2024 kell 23:59
Ettevalmistustööde toimumise aeg (kuupäevad ja kellaajad): 21.09.2024
kell 09:00 kuni 21.09.2024 kell 18:00
Ürituse territooriumi ja lähiümbruse korrastamise aeg (kuupäevad ja
kellaajad): 21.09.2024 kell 23:59 kuni 22.09.2024 kell 15:00
Üritusest osavõtjate eeldatav arv (külalised ja osalejad): Üritusel
osaleb üle 300 inimese 

Juhul kui ürituse eeldatav osalejate arv on üle 300 inimese ning selle
korraldamisega kaasneb vajadus liikluse ümberkorraldamiseks või toimub
alkohoolsete jookide pakkumine või müük või ürituse lõppkellaaeg ületab
seaduses sätestatud öörahu kellaaega, tuleb üritus enne taotluse esitamist
kooskõlastada Politsei- ja Piirivalveametiga ning lisada nende
kooskõlastus taotlusele
Lisa Politsei- ja Piirivalveameti kooskõlastus: 
NB Kooskõlastus on esitatud ootame vastust.docx

Sisesta umbkaudne osavõtjate arv: 5 000 

Ürituse turvalisus
Turvalisuse eest vastutav juriidiline isik: OÜ ÖÖBazaar 
Registrikood: 16 776 470 
Telefoni number: 5 170 670 
Teavitused: Kasutatakse helitehnikat, Tehakse lõket või muid tuletöid,
Kavatsus korraldada kaubandust, Kavatsus korraldada alkohoolsete jookide
pakkumist ja/või jaemüüki, Vajadus sulgeda teid ja tänavaid 

Taotluse lisadokumendid
Taotlusele on lisatud: Ürituse kirjeldus ja ajakava, Liikluse ja
sõidukite parkimise korraldamise skeem, kui liiklus on vaja ümber
korraldada, Muud ürituse korraldaja poolt lisatud kooskõlastused, skeemid,
asendiplaanid jms 
Lisan ülal nimetatud dokumendid: 

Täitja kontaktinfo

Nimi: Enni Vaarmann
E-post: [email-masked]
Telefon: 5170670

Torma Mõisakompleksil on suur rõõm kutsuda teid osalema meie maagilisel
ÖÖBazaaril, mis toimub 26 august 2023 Tormas Jõgevamaal ja see aasta juba
5 korda. 
Selles aastal ootame osalema ligi 200 müüjat ja 10000 külalist. 

Oleme rõõmsad teatame, et meie unustamatu ÖÖBazaar toimub 26. augustil
kell 19:00-02:00. See on suurepärane võimalus tutvustada oma ettevõtet ja
pakkuda oma tooteid ning teenuseid ajal, mil külastajad on valmis uusi
elamusi kogema ja ostude sooritamiseks.
https://forms.gle/CbDsAKQ5czY8Mku79

ÖÖBazaar pakub teile järgmist: 

• Unikaalne atmosfäär: Astuge sisse maagilisse õhtumaailma, kus lõkked ja
öine valgus loovad võluva atmosfääri. Külastajad saavad nautida imelist
öist õhkkonda, samal ajal avastades uusi tooteid ja teenuseid.
• Müügikohtade mitmekesisus: ÖÖBazaaril on saadaval 200 erinevad müügi
kohta, kus saate esitleda ja müüa oma tooteid või teenuseid. Pakume müügi
alasid, mis sobivad teie ettevõtte vajadustega.
• Meelelahutuslik programm: korraldame meelelahutusliku õhkkonna, mis
meelitab külastajaid ja hoiab neid kauem kohal. 
• Toitlustus Elamused: Naudi maitsvaid toite ja jooke meie mitmekülgsete
toitlustus partnerite käest. Pakume erinevaid maitseelamusi, et rahuldada
nii gurmaanide kui ka tavaliste toidunautlejate maitsemeeli.
• Turundusvõimalused: ÖÖBazaar pakub teile suurepärast võimalust
turundada oma ettevõtet ja suurendada nähtavust. Oleme loonud mitmeid
turundusvõimalusi, sealhulgas reklaamimisvõimalused sotsiaalmeedias ja
kohapeal.
ÖÖBazaar toimub Torma mõisakompleksis Jõgevamaal. See on suurepärane
võimalus esitada oma ettevõtet ja tooteid unikaalses keskkonnas ning jõuda
suure hulga potentsiaalsete klientideni.

Kui soovite osaleda meie ÖÖBazaaril, palun võtke meiega ühendust 55560200
ja 5050933. Meie meeskond on valmis vastama kõikidele teie küsimustele
ning aitama teil broneerida sobiv müügikoht.

Ärge jätke kasutamata võimalust olla osa sellest unustamatust
ÖÖBazaarist, kus kohtuvad maagiline õhkkond, lõkked
https://forms.gle/CbDsAKQ5czY8Mku79

55560200 ja 5050933
ÖÖBAZAAR
[email-masked]
FB https://www.facebook.com/OOLAAT
Video https://www.facebook.com/OOLAAT/videos/412027267687196