Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 12:42:01 +0300

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05534 aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Altküla 2 // Pae tn 3 
// Pae tänava lõik 2 // Pae tänava lõik 3 // Pae tänava lõik L1 // Altküla, 
13196 Martsa-Altküla tee // Altküla tee // Toila alevik, 13133 
Saka-Ontika-Toila tee // Liiva tänav L1 // Nõlva tänav // Sireli tänav L1 
(TOILA PASSIIVNE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27935342>  (menetlus nr: 
556400), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.