Subject: FW: Juurdepääsutee Sõreste radarile
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 08:38:23 +0300

From: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Friday, October 10, 2025 9:46 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juurdepääsutee Sõreste radarile

Tere

Proovime kooskõlastada RMKga mahasõidutee asukohta ja nende soov on, et
tee kulgeks mööda kõrvalkinnistu piiri. Ehk mahasõit tuleks sinna kohta,
kus joonisel on alumine punane ring. Kas see oleks TRAMi mõistes sobilik
koht, kui me saama ka eramaade omanikud nõusse, et tee äär võsast puhtaks
teha?

Parimat

Avo Sipelgas

Nõunik| Üldosakond

+372 5016947

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee  |  <https://www.ilmateenistus.ee/>
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur>
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur>
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA>
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 19, 2025 7:41 AM
To: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Juurdepääsutee Sõreste radarile

Lp Avo Sipelgas

Joonisel näidatud asukohas, riigitee nr 18173 Sikajala-Heisri tee km 2,78,
on võimalik tagada kliimaministri 17.11.2023
<https://www.riigiteataja.ee/akt/122112023009> määruses nr 71 „Tee
projekteerimise normid“ (edaspidi normid) toodud ristmike vähima
vahekauguse ja nähtavuskauguse nõuded. Viimane küll juhul, kui
eemaldatakse võsa kahes kohas riigiteega külgneval alal.

Anname nõuded ristumiskoha ehitamiseks kohaliku omavalitsuse
projekteerimistingimuste menetluses, Kanepi vallavalitsus saadab PT eelnõu
meile kooskõlastamiseks. Meie nõuete koostamisel on abiks, kui kirjeldate
taotluses ka seda, kas torni ehitamisel on vaja arvestada eriveosega (lai
või pikk veos) või tuuakse ehitise osad kohale tavamõõtmetes sõidukitega.

Vabandust, et vastus viibis. Olin eelmise nädala teises pooles koolitusel.

From: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, May 14, 2025 4:36 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Juurdepääsutee Sõreste radarile

Tere

Sarnaselt Saaremaa radarile on meil töös Kagu-Eestis Sõreste radaritorni
eitus. Selle käigus on vaja rajada juurdepääs riigi maanteelt.

Minu küsimus on, et kas esitame kohe taotluse või peaks kellegiga teie
majast selle asukoha üle vaatama. Äkki on teie inimestel mõtteid
juurdepääsu asukoha osas.

Parimat