Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 09:46:58 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2611301/05379 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Visusti küla, 
Tapa-Tartu raudtee R18, Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Visusti küla, 
Tapa-Tartu raudtee R18 (Signalisatsioonisüsteemi hoone, Juurdepääsutee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 50 lg 6 p-le 1 
edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) kooskõlastamiseks 
signalisatsioonisüsteemi hoone ja juurdepääsutee kasutusloa taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27851389>  (menetlus nr: 
546611), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.