Subject: FW: FW: Liivaniidu (90101.001:1349) mahasõit riigiteelt 13185 km 2,346
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Feb 2025 10:12:03 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Arno Strauch <[email-masked]>
Sent: Friday, February 28, 2025 10:01 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Fwd: FW: Liivaniidu (90101.001:1349) mahasõit riigiteelt 13185 km 
2,346

Tere,

Huvitatud isiku andmed on õiged ootame lepingut.

Parimat

Arno Strauch
Stranded OÜ
+3725246791

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: R, 28. veebruar 2025 kell 09:47
Subject: FW: Liivaniidu (90101.001:1349) mahasõit riigiteelt 13185 km 2,346
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tervitus

TRAM-ist kooskõlastus olemas.

Analoogselt eelmise mahasõiduga sõlmitakse teie ja TRAM-i vahel leping.

Vaadake allolev info üle ja ehk vastake ise Merikesele. Esprii on edasises 
juba mitte asjasse puutuv osapool.

Täiendavalt ootan veel Elektrilevist ja KOV-ist kooskõlastust.

Parimat

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.esprii.ee <http://www.esprii.ee/>

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 27, 2025 16:07
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Liivaniidu (90101.001:1349) mahasõit riigiteelt 13185 km 2,346

Tere.

Tänan, projekt on korras.

Nüüd sõlmivad Transpordiamet ja ristumiskoha ehitamisest huvitatud isik 
ristumiskoha  ehitamise lepingu. Kahepoolselt allkirjastatud leping annab 
huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud 
tingimustel.

Lepingu vormistamiseks palun üle vaadata, kas  huvitatud isiku kontaktid (vt 
väljavõte) on õiged.

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 25, 2025 11:05 AM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Liivaniidu (90101.001:1349) mahasõit riigiteelt 13185 km 2,346

Tere

Saadame tutvumiseks ning sobivuse korral kooskõlastamiseks Liivaniidu 
mahasõidu projekti.

Link projekti kausta:

https://www.dropbox.com/scl/fi/vjy24nzerrdtt4j2usrby/25003_PP_Liivaniidu.asice?rlkey=mb25ejgv6oe5beseyx9ztxbrs 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/vjy24nzerrdtt4j2usrby/25003_PP_Liivaniidu.asice?rlkey=mb25ejgv6oe5beseyx9ztxbrs&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.esprii.ee <http://www.esprii.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.