Subject: RE: 20250331_EER2564UAS_3-4.APR_VERGISADAM_KL+MeV
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 08:50:13 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 1, 2025 8:14 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: 20250331_EER2564UAS_3-4.APR_VERGISADAM_KL+MeV

Tere

Palume kooskõlastust.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 9:22 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20250331_EER25XXUAS_3-4.APR_VERGISADAM_KL+MeV

Tere

Ala tunnus on EER2564UAS.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 31, 2025 8:48 PM
To: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Eve Härm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: 20250331_EER25XXUAS_3-4.APR_VERGISADAM_KL+MeV

Tere

Meieni on jõudnud taas kiireloomuline taotlus.

Meile saadeti selline selgitus:

Lisan selgituseks, et oleme kaitseliitlastena Rävala Malevkonna liikmed,
meie SA-d on Mereväe Rannikukaitse Divisjoni Seirerühm. Merevägi soovib
3.aprillil läbi viia ööpäevase radariõppuse Vergi Sadama juures. Õppuse
käsu nr. on 31.03.2025 nr 887K Me soovime õppusel kasutada meie jao käes
olevat Kaitseliidu drooni.

Kahjuks tundub, et õppuse käsk on samuti täna välja tulnud ning ma ei saa
otseselt kaugpiloodile pahaks panna, et ta pole mahtunud õhuruumi
planeerimise ajalistesse piirangutesse.

Ala on õnneks suhteliselt väike ja soodsas kohas ning seetõttu otsustasin
selle teile ikka edastada.

Kui peate võimalikuks ala luua, siis palume tunnust:

A)EETT B)2504031500 C)2504041100

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI 1.5KM RADIUS ON 593605N 0260602E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5025363

F)SFC G) 1700FT AMSL

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.