Subject: Palume teie kooskõlastust taotlusele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 15:10:04 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/09378 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Tagula küla, 23129 Laatre-Antsla tee 
// 23129 Laatre-Antsla tee 1 // 3 (Vee- ja kanalisatsioonitorustik) ja 
soovib teie kooskõlastust taotlusele.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 alusel Pädev asutus 
esitab ehitusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks asutusele või isikule, 
kelle õigusi või huve võib taotletav ehitis või ehitamine puudutada. 
Taotlusega on hõlmatud järgmised kinnistud: Tunnus 82002:004:0622 
Lähiaadress 23129 Laatre-Antsla tee Asustusüksus Tagula küla

Palun avage taotlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27990631>  (menetlus nr: 
564443), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige taotluse andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid taotlusele ootame kuni 07.09.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete taotlusega päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.