Subject: Teade üldplaneeringu eelnõu ja KSH avalikust arutelust
From: "Erki Ruben" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Erki Ruben" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 10:58:27 +0200

Lääne-Harju Vallavalitsus korraldab seminari vormis üldplaneeringu ja KSH
täiendava avaliku arutelu 02.05.2024 algusega kell 15:00 Padise rahvamajas
aadressil Padise küla, Vallamaja. Arutelu vormis ettepanekute, küsimuste
esitamiseks ja nendele vastamiseks korraldame kaks konsultatsioonipäeva
10.04.2024 ja 11.04.2024 Lääne-Harju vallavalitsuses Paldiski linnas Rae
tn 38, II korrus. Konsultatsioonipäevale on vajalik eelregistreerimine
hiljemalt 07.04.2024. Registreerimise link on leitav Lääne-Harju valla
kodulehelt https://laaneharju.ee/uldplaneering1.
Lääne-Harju vallavalitsus korraldas üldplaneeringu ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise (KSH) aruande eelnõu avaliku väljapaneku perioodil
07.02-08.03.2022. Avalikustamisel laekunud ettepanekute arutelud toimusid
23.03.2023 Padisel, 27.03.2023 Paldiskis, 29.03.2023 Laulasmaal.
Lisaarutelu Lohusalu poosaare ehitusõiguse teemal toimus 23.05.2023
Laulasmaal. Avalikustamise ajal ning arutelude järgselt esitatud
ettepanekutega ja seisukohtadega nendele on võimalik tutvuda Lääne-Harju
valla koduehel https://laaneharju.ee/uldplaneering1
Laekunud ja arvestatud ettepanekute alusel on üldplaneeringut ja selle KSH
aruannet täiendatud. Olulisima muudatusena tuleb välja tuua Lohusalu
poolsaare ehitusõiguse kontseptsiooni, mille kohselt on poolsaar jagatud
eriilmelisteks piirkondadeks ja nendes kõigis on määratud piirkonna
iseloomust tulenevad ehitusõiguse reeglid.
Täiendatud materjalidega on võimalik tutvuda 29.03.2024-26.04.2024
Lääne-Harju valla veebilehel https://laaneharju.ee/uldplaneering1. 
Üldplaneeringu eesmärk on Lääne-Harju valla territooriumi ruumilise arengu
põhimõtete ja üldiste arengusuundade määratlemine, maakasutuse ja
ehitustingimuste (sh projekteerimistingimuste aluseks olevate tingimuste)
seadmine ja täpsustamine ning seeläbi Lääne-Harju vallast atraktiivse
elamis- ja ettevõtluspiirkonna kujundamine.
Keskkonna mõju strateegilise hindamine selgitab, kirjeldab ja hindab
üldplaneeringu elluviimisega kaasnevat olulist keskkonnamõju ja määrab
vajadusel mõjude leevendusmeetmed, arvestades üldplaneeringu eesmärke ja
käsitletavat territooriumi.
Planeeringualaks on kogu Lääne-Harju valla haldusterritoorium. 
Üldplaneering ja selle keskkonnamõju strateegilise hindamine koostati
Lääne-Harju valla ja OÜ Skepast&amp;Puhkim koostöös.
KSH aruande kohta ettepanekuid ja märkuseid saab kirjalikult esitada
avalikustamise ajal Lääne-Harju vallavalitsusele (Rae tn 38, Paldiski linn
76806 või [email-masked]).

 

Lugupidamisega

Erki Ruben
abivallavanem