Subject: IP8902 kooskõlastamine
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Apr 2026 11:46:02 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP8902 Sindi - Pais fiidri
rekonstrueerimine (Elbi AJ - M85) Rütavere ja Oore külad Tori vald Pärnu
maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.