Subject: FW: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,6 kergliiklustee tunneli ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: JV Tallinn kooskõlastus/Energia <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 09:30:38 +0300

Tere

Tööde tsoonis asuvad Elektrilevi OÜ maakaablid.

Kaitsevööndis tegutsemiseks kooskõlastada Elektrilevi OÜ-ga täiendavalt töö- 
või põhiprojekti joonised. Vastavalt Ehitusseadustiku §70 lõige 2 punkt 1 on 
elektripaigaldise kaitsevööndis keelatud ohustada ehitist või selle 
korrakohast kasutamist. Projekt on võimalik esitada läbi Elektrilevi OÜ 
kodulehe:  <https://elektrilevi.ee/et/teenused/projektide-kooskolastamine> 
Ehitusprojektide kooskõlastamine - Elektrilevi

Head koostööd soovides

Maie Erik
Tehnovõrkude vanemspetsialist
Elektrilevi OÜ
+372 53269451  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 25, 2026 11:19 AM
To: Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elektrilevi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; aktsiaselts PÄRNU VESI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,6 kergliiklustee tunneli ehitamise 
ehitusloa menetlusse kaasamine

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you recognize 
the sender and know the content is safe.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,6 kergliiklustee tunneli ehitamise 
ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 25.08.2026

Registreerimise number: 8-1/23-162/14895-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>