Subject: Nõusolekud veeloa taotluse jaoks
From: "Birgit Kasela" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 11:20:48 +0300

Tere!

Olen Birgit Kasela Verston Eesti OÜ-st ning kirjutan Rail Baltica Rapla 2
objekti veeloa taotluse asjus.

Nimelt oleks meil vaja saada maaomanikelt rajatiste ehitamiseks ning
vajadusel põhja-, pinna- ja sademevee ärajuhtimiseks nõusolekud.

Viadukt, mis jääb maantee nr 15 trassile ning mille kohta luba küsiksin
on:

Mälivere viadukt (katastri nr. 66801:001:1965; 66801:001:1929;
66801:001:1934; 66801:001:1928; 66801:001:1930)

Tervitades,

Birgit Kasela
Objektiinsener

+372 53412631

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.