Subject: Sikupilli tn 19a, 19b, 21, 21a DP koostöö
From: "Laura Hannus | K-Projekt" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 12:52:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

K-Projekt koostab Tallinnas Sikupilli tn 19a, 19b, 21 ja 21a kinnistute
ning lähiala detailplaneeringut ning sellega seoses esitame Teile
planeeringumaterjalid koostööks.

Materjalid on leitavad lingilt:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/IgBw6XzFrynhQpd1Lqgt5ahDAfvX7AU6DYP
afY-I3Spk908?e=s3v97h>  2026-05-11 Terviseametile

Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi Eerik Kask poole, tel 5340
5637.

Heade soovidega,
Laura Hannus

projektijuhi abi/sekretär
mob: +372 5622 9948

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>