Subject: Ed: Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Antti Moppel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jul 2026 12:43:38 +0300

Tere,

Aitäh info eest. Kuna meie kinnistule Kase 2B, Rakke puudub praegu
sissesõit, siis teen ettepaneku see käesoleva projekti raames rajada (vt
skeem allpool). Samuti palun infot selle kohta, millist prügi ja kuidas
planeerite kõrvalkinnistul käidelda ja kuidas väldite prügikäitluse
negatiivset mõju naaberkinnistutele.

Lugupidamisega
Antti Moppel
Bellevue OÜ juhatuse liige

  _____

Saatja: Transpordiamet <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 15. juuli 2026 11:34
Adressaat: Antti Moppel <[email-masked]>
Teema: Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku
lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee km 12,0-14,4 Rakke
aleviku lõigu rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 15.07.2026

Registreerimise number: 8-1/22-124/12373-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>