Subject: Töötervihoiu teenuse osutajad
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 12:52:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Pöördun Teie poole abi saamiseks. Nimelt ei saanud hakkama teie
veebilehelt töötervishoiu teenust pakkuvate meditsiinitöötajate
leidmisega.

Kasutasin Tööinspektsiooni poolt pakutud aadressi
https://medre.tehnik.ee/search/licenses , kuid sealt ei õnnestunud leida
meditsiinitöötajad,

kellel on õigus töötervishoiu alast teenust osutada. Abile lootes ja ette
tänades.

Lugupidamisega,

Rein Raud

Juhatuse liige

OÜ TRK Värvid

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5012290