Subject: ELSA Estonia üritus koostöös EAÜS-ga - 05.11.2024
From: Uljana Žuravljova - ELSA Estonia <[email-masked]>
Cc: "Anett Arumaa - ELSA Estonia" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 09:55:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen Uljana Žuravljova, ELSA (European Law Students' Association) 
Estonia 2024/2025. õppeaasta seminaride ja konverentside asepresident 
Tartus. Korraldame 05.11.2024 koostöös Eesti Arstiteadusüliõpilaste Seltsiga 
(EAÜS) traditsioonilise eetikaõhtu ürituse. Selle aasta teema on 
seksuaalnõustumus, seksuaalkuriteod ning kõik, mis on nendega seotud.

Seoses sellega soovisime uurida, kas keegi kohtunikest oleks huvitatud 
sellisest teemast rääkima tulema? Üritus toimub paneeldiskussiooni 
formaadis, seega ei peaks mingit esitlust otseselt ette valmistama. Kohal on 
muud selle ala spetsialistid, seega kõik saavad just oma seisukohta ja 
arvamust väljendada. Oleme väga huvitatud sellest, et ka Teie esineja oleks 
üritusele kaasatud.

Parimate soovidega ja vastust ootama jäädes

Uljana Žuravljova
Vice President in charge of Seminars & Conferences
ELSA Estonia 2024/2025
+372 5169 455
Kaarli pst 3
10119 Tallinn

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4x9GOLDjmv3TpTd_Dly9hRdu_a_2mnydiJouK_XRpgHefoZxka-zyDJ1z_678kM0obbvGXUJwYWgYZD>