Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 15:42:35 +0300

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/07297 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Odulemma küla, 11360 Riisipere-Kernu 
tee // Riisipere alevik, 11162 Riisipere-Nurme tee L13 // 11362 Nissi tee // 
Haaviku park // Haaviku tänav // Haiba tee 2 // 2a // 4 // Kadakaaru // 
Metsa põik // Nissi tee 33 // Sookrandi // Ürjaste küla, Reinumänniku // 
Soosõõru (Riisipere-Kernu jalg- ja jalgrattatee) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riisipere-Kernu jalg- ja jalgrattatee rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27907236>  (menetlus nr: 
554806), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (ESTELLA-MARIE KÕIV) poole.