Subject: Avalik spordiüritus, Kalapüügivõistlus, 27.06.2026 Väätsa alevik, Paisjärvesaarel
From: "Annely Grazer" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 14:11:07 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Vitali Haritonov (tel. 5682 4016.) on teavitanud Türi vallavalitsust
soovist korraldada avaliku üritus „Türi Jaanikala 2026“  korraldamiseks
27. juunil 2026 Türi vallas Väätsa alevikus Paisjärvesaare kinnisasjal.
Üritus raames toimub lahtine kalapüügi võistlus eeldatav võitlejate arv
20-30 inimest (kaasa arvatud lapsed) Üritus on kavandatud kestma
08.00-16.00.

Türi vallavalitsuse hinnangul ei kvalifitseeru  üritus suurenenud
turvariskiga spordiürituseks.

Kas Päästeameti või Politsei- ja Piirivalveametil on lisatingimusi
spordiürituse korraldajale?

Lugupidamisega

Annely Grazer

majandusosakonna juhataja

5322 9242 [email-masked]