Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 11:11:27 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/06004 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Juuru alevik, Tallinna 
mnt 5 (elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub 
projekteerimistingimuste andmist Juuru alevikus Tallinna mnt 5 üksikelamu 
suuremahulise laiendamise kavandamiseks. Juuru alevikus on hoone 
suuremahuline laiendamine detailplaneeringukohustuslik. Taotluse ja eelnõuga 
saab tutvuda ehitisregistris. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, 
arvamusi ja ettepanekuid vastavalt kaasatud isiku või koostöötegija 
pädevusele saab esitada 10 päeva jooksul ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27946535>  (menetlus nr: 
559300), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.