Subject: Avaliku koosoleku registreerimine
From: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
To: EERK Põhja-Sakala osakond <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 09:35:54 +0300

Tere

Saadame Teile digiallkirjastatud dokumendi "Avaliku koosoleku 
registreerimine", mis on registreeritud 02.10.2025 numbriga 2.1-2/3535-2.

Digiallkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mis on 
kättesaadav veebiaadressilt: 
https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/.

Kui vajate tehnilist tuge digiallkirjastatud dokumendi avamiseks, leiate abi 
veebiaadressilt: https://www.id.ee/id-abikeskus/.

Politsei- ja Piirivalveamet
Pärnu mnt 139
15060 TALLINN
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>

*****************************************************

Hello

We are sending you a digitally signed document "Avaliku koosoleku 
registreerimine" that was registered under number 2.1-2/3535-2 on 
02.10.2025.

In order to open a digitally signed document, you will need ID software, 
which is available at https://www.id.ee/en/article/install-id-software/.

If you need help opening a digitally signed document, see 
https://www.id.ee/en/id-help/.

Police and Border Guard Board
139 Pärnu Road
15060 TALLINN
email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.politsei.ee <https://www.politsei.ee/>