Subject: LC5390, LC5420 Tähe ja Nõmme elektriliitumine madalpingel Meegomäe külas Võrumaal
From: "Viiard, Richard" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 11:27:28 +0300

Tere!

Kirjutan seoses madalpinge elektriliitumisega Tähe kinnistul Meegomäe
külas. Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks projekti dokumendid.
Tööde käigus rajatakse olemasolevast harukilbist uus maakaabelliin kuni
projekteeritud kahekohalise liitumiskilbini.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Richard Viiard

Kagu piirkonna

Välisvõrkude nooremprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 55649549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.