Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 09:55:42 +0300

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2611002/05028 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Piirsalu küla, 
16151 Risti-Kuijõe tee // Baasi tee // Kirikmäe tee // Kõrtsu // Kõuemaru // 
Piirsalu metskond 1 // Piirsalu metskond 90 // Piirsalu metskond 153 // 
Piirseli // Tuulemaru // Risti alevik, 16151 Risti-Kuijõe tee // 16153 Risti 
tee L1 // 16153 Risti tee L2 // Heki tänav // Kalva tänav // Paldiski mnt 2 
// Raudteetammi tee lõik 25 // Raudteetammi tee lõik 26 // Risti alajaam // 
Tallinna mnt 1 // 21 // 21b // 21c // Rõuma küla, 16151 Risti-Kuijõe tee 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lähtuvalt Teie 26.06.2026.a esitatud märkusele 
esitan nüüd eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27924665>  (menetlus nr: 
553110), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.