Subject: Automatk muinsuskaitsepäevadel 22. september, algusega kell 12.00
From: "Laura Ruul" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 10:20:51 +0300

Tere,

Saadan infopäringu – kas üle-eurpooplaiste Muinsuskaitsepäevade raames 
automatka korraldamiseks piisab kohaliku omavalitsuse avaliku ürituse 
taotlustest/ loast?
Või kas on oluline esitada teadaanne ka Transpordiametile? Tegemist on 
eelneva registreerumise alusel toimuva matkaga, maksimaalselt 10-15 autot 
(arvestusega, et autos on keskmiselt 2 inimest. Matkajuhiks on kogenud 
atesteeritud kohalik piirkonna giid.

Lugupidamisega

Laura Ruul

Kommunikatsioonispetsialist
Jõelähtme Vallavalitsus

Tel. 58 437 860

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Kersti Lepik <[email-masked]>
Sent: Sunday, September 8, 2024 8:50 AM
To: Laura Ruul <[email-masked]>
Subject: Re: Automatk muinsuskaitsepäevadel

Tere.

Võtsingi pikema aja kirjutamiseks.

Täitsin ankeedi. Ma ei suutnud kirja suurust muuta.

Lisan teekonna, mille reedel läbi sõitsin. Nii pikka 22.09. ei tee, see 
sõltub täpsemalt autode ja inimeste arvust.

Tänades

Kersti Lepik

Kontakt Laura Ruul (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 5. september 2024 
kell 14:56:

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.