Subject: Muudatused EL piiravates meetmetes seoses olukorraga Süürias
From: Merje Mägi <[email-masked]>
To: "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>,Mihkel Märtens <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 16:46:58 +0300

Tere

EL Nõukogu otsustas 18.05.2026 teha muudatused piiravates meetmetes seoses
olukorraga Süürias. Muudatustega pikendatakse otsuse 2013/225 ÜVJP
kohaldamist kuni 01.06.2027. Lisaks eemaldatakse piiravate meetmete
nimekirjast 7 üksust ning ajakohastatakse 11 isiku kohta käivat teavet.

Muudatuste jõustamiseks võttis Nõukogu vastu otsuse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:32026D1105&qid=
1779196372580> (ÜVJP) 2026/1105, millega muudetakse otsust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:02013D0255-2025
0924> 2013/225/ÜVJP, rakendusotsuse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:32026D1106&qid=
1779196372580> (ÜVJP) 2026/1106, millega rakendatakse otsust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:02013D0255-2025
0924> 2013/225/ÜVJP ning rakendusmääruse
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:32026R1107&qid=
1779196372580> (EL) 2026/1107, millega rakendatakse määrust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:02012R0036-2025
0924&qid=1779196986989> (EL) 36/2012.

Muudatused jõustuvad 20.05.

Tervitades

Merje Mägi

Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakonna nõunik

Välisministeerium
+372 637 7112 | +372 5560 3884
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn