Subject: Ametlike Teadaannete õiguslik küsimus, EuroPark Eesti
From: "Ametlikud teadaanded" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 11:21:37 +0300

Tere!

Edastan Justiits- ja Digiministeeriumile vastamiseks EuroPark Eesti
(Europark Estonia OÜ) arendussoovidega seotud pöördumised.

Pöördumised RIK süsteemis 30.09.25:
10522353 ([email-masked]),
10525898 ([email-masked]).

Eelnevad seotud  pöördumised:
9246213 ([email-masked] 17.06.25),
9947745, 9947696, 9947705 (Teenuse ligipääsu taotlused X-tee iseteenindus
keskkonnast 21.08.25).

Lugupidamisega

Herstin Mäepea

Avaliku õigusteabe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Subject: Ametlikud Teadaanded kontakt
From: "Martin Nelis" <[email-masked]>
To: "Ametlikud teadaanded" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 11:23:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Europark Estonia OÜ arendab parkimisprogrammi, mis on vajalik Tallinna
Transpordiameti ja Europark Estonia OÜ vahel sõlmitud lepingu alusel.

Palume Ametlike Teadaannete tehnilise toe kontaktisikut, kellega Europargi
esindaja saab teha operatiivset koostööd linna jaoks olulise teenuse
arendamisel.

Vajadusel saame kohtuda ka Teamsi vahendusel. Vast on kõige tulemuslikum,
kui arendajad omavahel arutavad.

Kiireloomuline.

Tänan!

Lugupidamisega

Martin Nelis

parkimise ja liikluse arendusjuht

liikuvuse strateegilise planeerimise osakond

640 4310

Subject: Integration with Ametlikud Teadaanded || Public announcements
From: Orentas Ridzvanavičius <[email-masked]>
To: "Ametlikud teadaanded" <[email-masked]>
Cc: "Martin Nelis" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 13:09:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hello,

My names is Orentas and I am contacting you on behalf of Tallinn city TTA. I 
received your contacts from Martin Nelis and Arno Tuisk. I got advised that 
you might be the person who could help me with API integration related 
questions as we are providing parking solution services.

Could you please share API documentation with me? We are interested in 
setting up integration between our parking solution and Ametlikud Teadaanded 
.

If you could answer these questions with a higher priority it would be 
greatly appreciated.

Thank you

Orentas