Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 08:18:47 +0300

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/01208 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Tabivere alevik, Põllu tn 6 
(Kaksikelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik vaadata üle, kas elupuuheki asukoht on 
sobilik - tänavate ristumiste nähtavuskolmnurk. Detailplaneeringu 
põhijoonisel on kirjas: „Kruntide Pos 1 ja 3 kõrvalmaantee (riigitee) 
poolsed piirdeaiad tuleb rajada väljapoole Pärna ja Põllu tänavate 
ristumiste nähtavuskolmnurki“. Ehitusjärgse geodeetilise mõõdistuse järgi on 
Põllu tn 6 krundi kõrgusmärgid sellised, kus maapinna vertikaal on Jaama tee 
ääres asuva kraavi suunas. Detailplaneeringu seletuskirja lk 12 ja 13 
kohaselt: „Vertikaalplaneerimist tuleb teha selliselt, et oleks välistatud 
sadevete sattumine naaberkinnistutele, tänavatele ning riigitee koosseisu 
kuuluvasse sademeveekraavi. Kui kruntide kasutamise käigus selgub, et 
sademeveed tuleb siiski juhtida Jaama tee äärsesse sademeveekraavi (riigitee 
koosseisu kuuluv teekraav), tuleb tagada truupide, kraavide läbilaskevõime 
ja muldkeha niiskusrežiim. Selleks tuleb hinnata kruntidelt lisanduvaid 
vooluhulki, riigitee kraavide ja truupide läbilaskevõimet, sh truupide 
seisukorda ja teostada läbilaskearvutused“.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27863164>  (menetlus nr: 
536136), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (ERGO NÕMME) poole.