Subject: Vabaõhumuuseumi tee 77b kinnistu detailplaneering
From: "Tiina Vahur" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 16:17:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Küsin veelkord. Kas oleks võimalik Terviseameti vastuskiri uuesti
linnaplaneerimise ametile saata.

Ette tänades

Lugupidamisega

Tiina Vahur

juhiabi

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

640 4375

From: Tiina Vahur
Sent: Friday, October 3, 2025 3:21 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Vabaõhumuuseumi tee 77b kinnistu detailplaneering

Tere

Edastasime  Terviseametile   12.aprillil 2024  aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  Tallina
Linnaplaneerimise Ameti kirja nr 3-2/22/100-6 detailplaneeringule
kooskõlastuse saamiseks ( fail lisatud manusena).

Kahjuks ei leia teiepoolset vastuskirja. Palume teid võimalusel vastus
uuesti edastada aadressile  [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Tiina Vahur

juhiabi

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

640 4375