Subject: RE: >>: >>: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks // Kasutusloa taotlus nr. 2411371/14858 (Täiendamisel)
From: "e-ehitus kasutajatugi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 11:31:17 +0200

Tere

Probleem on edastatud süsteemi arendajale lahendamiseks, loodetavasti 
reedeks 24.01.2025 saab korda.

Tervitades

Tatjana Allik
Peaspetsialist | E-ehituse osakond
 <mailto:625%206363> 625 6363|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Maa- ja Ruumiamet | Mustamäe tee 51, 10621 Tallinn
https://maaruum.ee/ | Ehitisregister <https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1> 
| E-ehituse juhendid <https://e-ehitus.taskugiid.eu/avaleht>  | 
<https://www.ehitusgiid.ee/> Ehitusgiid | 
<https://e-ehitus.taskugiid.eu/sageli-k%C3%BCsitakse> Sageli küsitakse

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 21, 2025 9:34 AM
To: e-ehitus kasutajatugi <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; 'Richard Havi' <[email-masked]>; 
'Ruslan' <[email-masked]>; 'Danil' <[email-masked]>
Subject: >>: >>: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks // Kasutusloa 
taotlus nr. 2411371/14858 (Täiendamisel)
Importance: High

Tere

Üks taotluse märkustest kõlab järgmiselt – “2.     Parandada kasutusloa 
taotlusel ehitise aadress (Katrin Toomistu)“. Ma ei saa aru, kuidas ma saan 
selle ise lahendada. Ehitustorustiku koordinaadid on üles laaditud vastavalt 
teostusjoonisele. Minu arusaamise järgi peavad kõik aadressid, kus torustik 
asub, olema samad jaotise „Ehitised“ kolmes osas (1. Ehitise aadress 2. Kuju 
aadress(id) 3. Kuju (kehandi) alla jäävad katastriüksused). Kuid praktikas 
on üks aadressidest ainult jaotises „3. Kuju (kehandi) alla jäävad 
katastriüksused“, kuid puudub jaotistes „1. Ehitise aadress “ ja „2. Kuju 
aadress(id)“. Ma ei saa ise aru, kuidas seda probleemi lahendada, ja kas ma 
saan seda üldse iseseisvalt lahendada.

Seetõttu ei saa ma sellest probleemist ilma teie abita aru. Kuidas ma saan 
aadressi Arbu tänav // Saarepiiga puiestee T2 // Varraku tänav T2 // Virbi 
tänav (78401:101:3694) lisada jaotisse “1. Ehitise aadress”?

Lugupidamisega

Sergei Šišikin

Megido OÜ

mob. 51 135 70

P.S. Lisasin teostusjoonis, faili koordinaadidega ja ehitusluba. Ka 
ehitusloaga on tegelikult küsimus, miks puudub aadress Arbu tänav // 
Saarepiiga puiestee T2 // Varraku tänav T2 // Virbi tänav (78401:101:3694) 
juba selle jaotises «1. Ehitise aadress». Kuigi projektis on soojustrass 
seal planeeritud.

От: Katrin Toomistu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Отправлено: esmaspäev, 20. jaanuar 2025 16:23
Кому: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Тема: RE: >>: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks // Kasutusloa 
taotlus nr. 2411371/14858 (Täiendamisel)

Tere

Teostusjooniselt nähtub, et ehitis asub aadressidel: Liikuri tn 68a // 
Loitsu tn 2a (78403:311:0097), Virbi tn 7 (78403:311:1010), Virbi tn 4 
(78403:311:0089), Arbu tänav // Saarepiiga puiestee T2 // Varraku tänav T2 
// Virbi tänav (78401:101:3694).

Taotlusel see ei kajastu.

Lugupidamisega

Katrin Toomistu

kasutuslubade spetsialist

Ehitusõiguse ja tegevuslubade osakond

6404253

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 20, 2025 4:16 PM
To: Katrin Toomistu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: >>: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks // Kasutusloa 
taotlus nr. 2411371/14858 (Täiendamisel)
Importance: High

Tere Katrin,

Taotluses Ehitise aadress : Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 
Loitsu tn 2a // Varraku tänav T2 // Virbi tn 4 // 7.

Kaugküttetorustiku koordinaadid on üleslaaditud TJ järgi failiga.

Kõik teised andmeid EHR -I süsteem ise lisab, ja ma ei saa seda kontrollida. 
Siis ma ei saa aru, Teie märkus “Parandada kasutusloa taotlusel ehitise 
aadress”, kus kohas ja mis moodi on vaja parandada. Kas Te saate täpsustada?

Lugupidamisega

Sergei Šišikin

Megido OÜ

mob. 51 135 70

P.S.

1.

2.

От: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Отправлено: esmaspäev, 20. jaanuar 2025 13:24
Кому: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Тема: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks

Tere!

Teie 19.12.2024 esitatud kasutusloa taotlus nr 2411371/14858 aadressile 
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Loitsu tn 2a // Varraku tänav T2 
// Virbi tn 4 // 7 (Kaugküttetorustik) tagastati täiendamiseks. Palun avage 
dokument 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2411371/14858> 
e-ehituse keskkonnas ja lahendage märkused. Pärast märkuste lahendamist 
esitage kasutusloa taotlus uuesti. Märkuste lahendamise tähtaeg on 
31.03.2025.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.