Subject: Pöördumine
From: Hegle Pärna | Ellex <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Ants Nõmper | Ellex <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 12:08:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Terviseameti esindaja

Advokaadibüroo Ellex Raidla on esitanud Terviseametile 13.05.2025. a
pöördumise, mis on registreeritud Terviseameti avalikus dokumendiregistris
(nr 5-7/25/377-1) samal kuupäeval (s.o 13.05.2025) märgukirjana.

Märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise
esitamise seadusest tulenevalt tuleb märgukirjale vastata viivitamata,
kuid mitte hiljem kui 15 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.
Käesoleva hetkeni ei ole aga märgukirjale vastatud. Eeltoodu tõttu palume
viivitamatult vastata 13.05.2025. a saadetud märgukirjale või edastada
põhjused, mille tõttu märgukirjale vastamine on viibinud ja teave selle
kohta, millal märgukirjale vastust on oodata.

Lugupidamisega

Hegle Pärna

Hegle Pärna
Associate | Ellex Raidla

From: Hegle Pärna | Ellex
Sent: Tuesday, May 13, 2025 9:32 AM
To: [email-masked]
Cc: Ants Nõmper | Ellex <[email-masked]>
Subject: Pöördumine [Ellex-TLN.FID99300]

Austatud Terviseameti esindaja

Edastan teile vandeadvokaat Ants Nõmperi palvel ja Ellex Raidla
Advokaadibüroo kliendi nimel manuses oleva pöördumise.

Lugupidamisega

Hegle Pärna

Hegle Pärna
Associate |  <https://ellex.legal/expert/Hegle-Parna/> Profile

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2024

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.