Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 10 May 2026 18:00:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev P, 10/05/2026 - 17:58

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
asendushooldusteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
MTÜ Torma Mõisakompleks

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Torma Pargi 15 Jõgevamaa

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Liudmila Vaarmann Urbo Vaarmann 5164669 [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Torma Pargi 15 Jõgevamaa

Planeeritud kohtade arv
6

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2026-05-11

Taotluse esitaja nimi
Liudmila Vaarmann

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Снимок экрана 2026-05-10 в 17.56.48.png 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/_sid_/%D0%A1%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA%20%D1%8D%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0%202026-05-10%20%D0%B2%2017.56.48.png> 
(1.19 MB)

Joogivee analüüs

veeproovid.png 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/_sid_/veeproovid.png> 
(194.31 KB)