Subject: Tartu Ülikooli professorite inauguratsiooniloengud (oktoobris-novembris)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 12:07:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olete oodatud Tartu Ülikooli professorite inauguratsiooniloengutele, mis
toimuvad oktoobri- ja novembrikuus:

Tehisintellekti professor Meelis Kull

„Milles saame tehisaru puhul kindlad olla?“

7. oktoobril kell 16.15 ülikooli aulas

Riskisotsioloogia professor Kati Orru
„Ühiskondlik haavatavus hädaolukordade ajal: millal teame, et oleme
valmis?“

21. oktoobril kell 16.15 ülikooli aulas

Haridusteooria professor Rain Mikser

„Murdumise metafoor ühiskonnateadustes: raamistik õpetajate hoiakute
mõistmiseks“

23. oktoobril kell 16.15 ülikooli muuseumi valges saalis

Siirdemeditsiini professor Mario Plaas

„Teekond laborist inimeseni: kuidas katseloomad aitavad leida lahendusi
harvikhaigustele ja kiirenenud vananemisele“

28. oktoobril kell 16.15 ülikooli muuseumi valges saalis

Haridustehnoloogia professor Emanuele Bardone

„Postdigitaalse hariduse tulevik Eestis: digiõhina ja hariduslike
püüdluste risttuules“

(loeng on inglise keeles)

18. novembril kell 16.15 ülikooli muuseumi valges saalis

Loengute ja professorite tutvustused on inauguratsiooniloengute
koduleheküljel:  www.ut.ee/et/sisu/inauguratsiooniloengud
<http://www.ut.ee/et/sisu/inauguratsiooniloengud>

Esmakordselt ametisse asunud professori inauguratsiooniloengu eesmärk on
anda ülikooli uuele professorile võimalus tutvustada ennast,

oma eriala ja eesmärke kolleegidele, üliõpilastele, samuti avalikkusele
väljaspool ülikooli.

Inauguratsiooniloengutest tehakse veebiülekanne, mida saab jälgida
videoportaali  <http://www.uttv.ee/> www.uttv.ee vahendusel.

Loengud salvestatakse ülikooli videoportaalis UTTV.

Lugupidamisega

Kady Sõstar

protokolli peaspetsialist

TÜ rahvusvahelise koostöö ja protokolli osakond

tel 737 5685, 511 9188

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]