Subject: FW: Kasutusloa taotlus nr. 2411371/13081 (Luige, Põllu 10a) dokumentide piirangu eemaldamine
From: Märt Neppo <[email-masked]>
To: "Info Maaruum" <[email-masked]>
Cc: "info - AKI" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 11:50:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Maa- ja Ruumiamet

Ehitisregister

Koopia: Andmekaitseinspektsioon

Palun eemaldada Maa- ja Ruumiameti poolt ehitisregistris Luige alevikus
Põllu 10 hoone  ehitusdokumentidele ILMA SEADUSLIKU ALUSETA lisatud
ligipääsupiirangud.

Märt Neppo

ehitusjärelevalvespetsialist

679 0276 | [email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Põllu tn 10a Luige <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 9, 2026 9:08 AM
To: Märt Neppo <[email-masked]>
Subject: Kasutusloa taotlus nr. 2411371/13081 (Luige, Põllu 10a)

Tere hommikust!

Oleme koos naabritega märganud, et ka meie kortermaja Põllu10a, Luige,
kasutusloaga kaasas olevad lisadokumendid on kaitstud ning mitte
juurdepääsetavad.

Paluksin samuti meie ühistu poolt eemaldada ligipääsepiirangud.

Ette tänades,

Siim Salum

KÜ Põllu10a

53409304