Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 11:26:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2611371/06662 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1, Harju 
maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 // Liiva tee 53 // 53a // 
53c, Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 // Liiva tee 53, 
Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee // Liiva tee L20 // 
Liiva tee 53 // 55, Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Hariduse tee 1 
// 3 // Liiva tee L20 // Liiva tee 51 // 53 // 53a // 53b // 53c (Tiskre 
põhikool, Spordiväljak ja staadion, Spordivahendite kuur, Tee, 
Soojuspuuraugud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27949392>  (menetlus nr: 
559968), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (ANNIKA SOONE) poole.