Subject: Rannahüti 43001:001:1437 kinnistu mahasõit
From: "Aksel Kams" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 15:59:56 +0300

Tere

Küsimus seoses mahasõiduga. Varasemalt olen saanud info, et riigimaantee
liikluskoormus on väike ja nähtavus on igast punktist mõlemale poole hea,
ei esita Transpordiamet mahasõitude tiheduse osas omapoolseid piiranguid.

*	Rannahüti 43001:001:1437

Kas selle kinnistu puhul kehtib endiselt sama?

Lugupidamisega

Aksel Kams

Partner | Kinnisvarakonsultant

Woodstem AS

+372 554 9339

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://woodstem.com/>

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS *** Selles e-kirjas sisalduv teave (sh
manused) on mõeldud üksnes ametialaseks kasutamiseks ning seda tohivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid.
E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgesõnalise loata edasi
saata ega avaldada kõrvalistele isikutele. Kui olete selle e-kirja saanud
ekslikult, palun teavitage sellest kohe saatjat ja kustutage e-kiri oma
arvutist.