Subject: Vs: 11392 km 2,53-2,62 Suurupi jalgtee projekt
From: "Arvo Vahtra" <[email-masked]>
To: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Cc: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 17:15:03 +0300

Tere.

Saadan täiendatud projekti. Lisan ka vastuste lehe allolevate
tähelepanekute kohta.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Saatmisaeg: 28 April 2026 09:10
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Teema: 11392 km 2,53-2,62 Suurupi jalgtee projekt

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Jalgratta- ja jalgtee (JJT) on kraavi ligidal, kõige kriitilisem
koht on Niinemäe tee poolses otsas elektrikilbi juures, kus kraav ka
kitseneb. Palun olukorrast parema ülevaate saamiseks teha siin täiendav
ristlõige. Oluline on, et  jätkuvalt peab olema tagatud riigitee äärse
kraavi ja truupide toimimine ja püsivus.

2.	IKÕ ala tuleb näidata kuni kinnistute piirini, et JJT
kasutusõiguse ala ja kinnistute piiri vahele ei jääks ebamõistlikku
TRAM-i hoolde ala (juhend „Riigivara kasutamiseks andmine“ punkt 4.4.2)
3.	Selleks, et riigitee alust maad ratsionaalsemalt ära kasutada
teeme ettepaneku nihutada JJT kinnistute piirile lähemale/kraavist eemale.

4.	Selgitamist vajab, mis saab teemaal olevast kraavikesest, kas  on
vaja säilitada (näha JJT alla ette truup) või võib likvideerida.

5.	Täpsustamist vajab, kas olev kergliiklustee sh äärekivi (et
teeületuskohas oleks kõrgus läbivalt 0cm) tuleb veidi ümber ehitada.

NB! Kui need teemad on täiendatud, siis saadan täiendatud projekti ameti
siseselt üle vaatamiseks laiemale ringile, sh tehnovõrkude spetsialistile.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Arvo Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 22, 2026 5:19 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Suurupi jalgtee projekt

Tere.

Saadan kooskõlastusse Harku Vallavalitsuse poolt tellitud jalgtee
projekti, mis asub riigitee 11392 kinnistul.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931