Subject: FW: AC 12 surf kooskõlastamine - Pärnu maakonna külmakahjustustega lõikude remonttööd - Viamer Grupp OÜ
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Aug 2024 14:17:44 +0300

From: Kristjan Kikkas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 2, 2024 1:39 PM
To: Karl Õigus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: AC 12 surf kooskõlastamine - Pärnu maakonna
külmakahjustustega lõikude remonttööd - Viamer Grupp OÜ

Tere,

Esitan kooskõlastamiseks Tariston AS AC 12 surf seguretsepti, seoses
lepinguga „Pärnu maakonna külmakahjustustega lõikude remonttööd“.
TÖÖVÕTULEPING nr 3.2-3/24/1238-1.

Lugupidamisega

Kristjan Kikkas

Viamer Grupp OÜ

Tel. +372 56151439

From: Kristjan Kikkas
Sent: Tuesday, July 23, 2024 2:13 PM
To: Karl Õigus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: AC 8 surf kooskõlastamine - Pärnu maakonna külmakahjustustega
lõikude remonttööd - Viamer Grupp OÜ

Tere,

Esitan teile kooskõlastamiseks asfaltbetoonkattest profiilkihi AC 8 surf
seguretsepti, seoses lepinguga „Pärnu maakonna külmakahjustustega lõikude
remonttööd“. TÖÖVÕTULEPING nr 3.2-3/24/1238-1.

Lugupidamisega

Kristjan Kikkas
Viamer Grupp OÜ
Tel. +372 56151439