Subject: KTI infosüsteemiga seotud päring
From: "Kai Kattai" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 10:03:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole sooviga saada infot, kas Terviseametil on KTI
infosüsteemi arenduse käigus planeeritud võimalus luua joogivee kvaliteedi
nõuete ja näitajate avalikust andmebaasist allalaaditav analüüsiakt või
muu sobiv failiformaat.

Selline lahendus annaks avaliku andmebaasi kasutajatele täiendavat
lisaväärtust ning muudaks andmete kasutamise mugavamaks.

Lugupidamisega

Kai Kattai

Spetsialist-kontroller

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 53 84 0311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee

"Vesi, looduse ilu"