Subject: Ed: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Marje Muusikus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 22:22:08 +0300

Tere!

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Marje Muusikus

Saatja: Liisu Tamm <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 1. juuli 2026 11:40
Adressaat: Marje Muusikus <[email-masked]>
Teema: Fwd: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tere

Igaks juhuks edastan otse mulle adresseeritud kirja.

Tervitades

Liisu

Begin forwarded message:

From: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 1. July 2026 at 09:28:39 CEST
To: Liisu Tamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2611371/04190 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku 
tee 1, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku tee T1 // Männiku 
tee T2 // Männiku tee 1 // 5, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, 
Männiku tee T1 // Männiku tee T2 // Männiku tee 1 // 3 // 10 // 12 // 14 // 
24, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku tee T1, Ida-Viru 
maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Männiku tee T1 // Männiku tee 10 // 12 // 
14, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, 13111 Kauksi-Vasknarva tee // 
Linnu tee T2 // Männiku tee T1 // Männiku tee T2 // Männiku tee 1 // 5 // 7, 
Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Uusküla, Linnu tee T1 // Linnu tee T2 // 
Männiku tee T1 // Männiku tee 1 // 3 // 5 (Uusküla Spaa, Tänavavalgsutus, 
Veevarustus, Hüdrant, Olmereoveekanalisatsioon, Sidevõrk, Tugevvool) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kurro spa kasutusloa eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27916601> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 552761), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.