Subject: Ruu bussipeatuses suunaga Kaberneeme poole on märk kadunud
From: "Art Kuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 11:17:39 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Käesolevaga anname teada, et Jõelähtme-Kemba maanteel (riigitee nr 11260)
on kadunud bussipeatuse märk koos postiga. Märk on kaduma läinud talvise
lumekoristusperioodi ajal ca paar kuud tagasi, kuid hangede sulades märki
lume alt välja ei tulnud.

Esimesel pildil on näha mõlemad peatuse märgid nii nagu nad seal veel
mõned kuud tagasi seisid – täna on parempoolne puudu. Teisel pildil on
näha auk, mis kadunud postist järgi on jäänud. Kolmandal pildil on skeem,
kus on märgitud kadunud märgi endine asukoht.

Ruu bussipeatuses peatuvad maakonnaliinide bussid ja seda kasutavad mitmed
Ruu küla elanikud.

Palume võimalikult kiiresti taastada Ruu bussipeatuse korrektne tähistus,
et vältida ohtlikke olukordasid bussi peatumisel ning reisijate väljumisel
ja sisenemisel.

Lugupidamisega

Art Kuum

Jõelähtme abivallavanem

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  / +3725017127