Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 17:46:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/26324 aadressile Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Manufaktuuri tn 6, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Manufaktuuri tn 6, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Kopli tn 
86a // Kopli tänav T5 // Manufaktuuri tn 4 // 6 // Manufaktuuri tänav T2, 
Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Manufaktuuri tn 6 
(Manufaktuuri lasteaed, keskraamatupidamise hoone, Piirdeaed, Mänguväljak) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27890638>  (menetlus nr: 
524136), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELINA PARVE) poole.