Subject: Märka ja tunnusta - Advokatuuri teenetemedal
From: "Eesti Advokatuur" <[email-masked]>
To: "Eesti Advokatuur" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 12:02:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head kolleegid ja koostööpartnerid!

Palume esitada enda põhistatud ettepanekud “Advokatuuri teemant" 
kandidaatide kohta täites alloleva 
<https://forms.cloud.microsoft/Pages/ResponsePage.aspx?id=1bAghlffrEOVxuuQ1j56S5jkn_JX8hJKhLhtMJ9jikNUODgyNENJQ04yVEo4SVBFVjVFSU5ZQUxTMyQlQCN0PWcu> 
vormi hiljemalt 18.09.2026.

Eesti Advokatuuri juhatuse 09.02.2021 otsusega kinnitatud Jaan Teemanti 
nimelise aunimetuse „Advokatuuri teemant“ statuudi peatükk I p 2 kohaselt 
tõstetakse esile ja tunnustatakse aunimetuse „Advokatuuri teemant“ 
väljaandmisega igal aastal kuni kolme advokaati, kes on silma paistnud kas: 

*	kutsetöö kõrge tasemega; 
*	tutvustanud silmapaistvalt hästi advokaadi kutset;
*	olnud heaks ja usaldusväärseks kolleegiks teistele advokaatidele või 
muudele õiguskutses tegutsejatele; 
*	osalenud vabatahtlikus töös;
*	edendanud ühiskondlikku diskussiooni või 
*	pälvinud muul moel avalikku esiletõstmist ja lugupidamist.  

Enne ettepaneku tegemist tutvu ka:

 <https://advokatuur.ee/et/advokatuurist/advokatuuri-aunimetused-ja-tunnustused/advokatuuri-teemant-2020/> 
“Advokatuuri teemanti" eelnevatel aastatel pälvinud laureaatide loend

 <https://cms.advokatuur.ee/app/uploads/2023/06/jaan-teemanti-nimelise-aunimetuse-advokatuuri-teemant-statuut-09-02-2021-pdf-1.pdf> 
“Advokatuuri teemanti” statuut

Lugupidamisega

Eesti Advokatuur

Kentmanni 4, 10116 Tallinn
Tel 662 0665

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

             <http://www.advokatuur.ee/> 
<https://www.facebook.com/advokatuur/> 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-bar-association-eba/>