Subject: FW: Paldiski mnt lõik Niitvälja ja Klooga teeristi vahel
From: Alo Kirsimäe <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 09:38:45 +0300

Tere

Edastan kodaniku avalduse. Palun suunata lahendamiseks Teehoiuteenistuse
Põhja osakonna juhataja Viktor Kisseljovile.

Lugupidamisega

Alo Kirsimäe

Liiklusohutuse strateegialoome juht

Liiklusohutuse osakond

Strateegilise planeerimise teenistus

   <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 21, 2025 7:28 PM
To: Alo Kirsimäe <[email-masked]>
Subject: Paldiski mnt lõik Niitvälja ja Klooga teeristi vahel

Tere,

Oleme mingi aeg tagasi pöördunud Valla/Maanteeameti poole palvega,et kas
on võimalik midagi ette võtta Niitvälja ja Klooga vahel oleva lõiguga kus
siis Kastani teele vasakule ( Keila poolt tulles)  keeravad sisse/välja  7
leibkonda ja teisel pool teed on ka mitu leibkonda.

Meie sissepööre ja väljaminek on paraku veidi kurvi peal ja see tekitab
kohtati liiklusohtlikke olukordasid (pilt liitena täna kl 17.45). Olles
ise ootamas vasakpööret tuli tagant ülisuure hooga koppa vedav masin ,
suutsin keerata vastasuunda kuna tahavaate peeglist oli näha et ega see
oma suur hoogi maha ei võta ja teelt välja ta ka lendas. Kiirus oli
vapralt üle 110 pakun.

Eelmine kord sain vastuse, et ega keegi niikuinii seal osas kiirust maha
ei võta ja märkidest pole tolku.

Samas enne Treppoja kauplusej uurde minevat ristmiku sai pandud
kiiruskaamera.

Kas tõesti pole mingid varianti midagi mõelda sinna, teha teeosa laiemaks
,et saaks teha vasakpööret pareminu või teatud aja tagant panna sinna
teisaldatavad liikluskaamerad?

Tagasisidet ootama jäädes!

Raigo Kõiv

MTÜ Kastani Selts juhatus

+372 50 92 969

 <http://www.futuredisplay.ee> www.futuredisplay.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.