Subject: Ed: Hambaraviga seotud ravitüsistuste statistika
From: "TA POHAK" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 09:28:16 +0300

Saatja: Marika Peralaan <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 19. september 2025 09:25
Adressaat: TA POHAK <[email-masked]>
Teema: Hambaraviga seotud ravitüsistuste statistika

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun Teie poole küsimusega, kas on võimalik POHAK-ust saada statistikat
patsiendiohutusjuhtumite kohta, mis kuuluvad kategooriasse
„Hambaravijuhtum“?

Sooviksime anonüümsete statistikat (ilma tervishoiuteenuse osutaja nimeta)
loomulikult.

Küsime õppimise eesmärgil meie haigla hambaravi teenuse tegevuse
ülevaatamiseks.

Juhul kui ei ole võimalik, siis millal on plaanis, et POHAKust oleks
võimalik saada statistikat kõikide Eestis registreeritud juhtumite osas?

Seda oli arutatud ja tutvustatud TTO-dele Terviseameti ja
Sotsiaalministeeriumi poolt enne POHAKu kasutuselevõtu, et seda on plaanis
perspektiivis.

Ette tänades vastuse eest,

Parimat soovides,

Marika Peralaan  APN, MSc

Patsiendiohutuse juht| AS Lääne-Tallinna Keskhaigla

650 7373|+372 53 511 569| [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | www.keskhaigla.ee
<http://www.keskhaigla.ee/>