Subject: „Planeeringute koostamisel koostöö tegemise kord ja planeeringute kooskõlastamise alused“ muutmine
From: "Kaie Enno" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Planeerijad.ee" <[email-masked]>, "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Aug 2026 12:55:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Esitame Planeerijate Ühingu seisukohad määruse eelnõule.

Määruse struktuur on muutnud oluliselt selgemaks ja loetavamaks, kuid 
lisandunud on ka täiendavaid kooskõlastusi, mille vajadus on põhjendamata, 
on dubleeriv või tekitab ulatuslikku tõlgendamisruumi. Iga täiendava 
kooskõlastuse nõude lisamine pikendab planeeringuprotsessi ja suurendab 
halduskoormust, mis on vastuolus Vabariigi Valitsuse poolt seatud eesmärgiga 
planeerimisprotsessi kiirendada ja bürokraatiat vähendada. Seetõttu palume 
kaaluda dubleerimise ja kooskõlastuste vajaduse vähendamist.

Oleme valmis oma seisukohti selgitama ja põhjendama.

Lugupidamisega,

Kaie Enno

juhatuse esimees

Eesti Planeerijate Ühing