Subject: FW: IP6149-K2 Rapla-Hagudi 10 kV fiidri ümberehitus. II etapp, Pirgu küla, Rapla vald, Raplamaa
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 08:22:12 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/7487-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Aro Kivisild <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 6, 2024 10:43 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: IP6149-K2 Rapla-Hagudi 10 kV fiidri ümberehitus. II etapp,
Pirgu küla, Rapla vald, Raplamaa

Tere

Saadan korrigeeritud projekti.

*	Puurimiskaeviku kauguse märkisin ristmevälja joonisele.
*	Põhja kontuuri joonise loetavuse huvides praegu ei märkinud.
*	Liitumiskilp sai nihutatud teemaalt välja.
*	Mastil nr 8 asub sidevõrgu lõpp-punkt, mis tõstetakse
liitumiskilbi kõrvale eraldi projekti mahus (projekt nr VT2175).

Tervitades

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 27, 2024 4:00 PM
To: Aro Kivisild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6149-K2 Rapla-Hagudi 10 kV fiidri ümberehitus. II etapp,
Pirgu küla, Rapla vald, Raplamaa

Tere

Oleme projekti üle vaadanud ning edastame tähelepanekud projekti
täiendamiseks/korrigeerimiseks.

*	Palume kajastada asendiplaanil puurimiskaevikute min kaugused tee
nõlva alumisest joonest.

*	Võimalusel kajastada asendiplaanil ka kaevikute põhja kontuurid.

*	Palume nihutada projekteeritud liitumiskilp väljapoole riigitee
maaüksust. IKÕ plaanil kajastada kilbid selliselt, et kilpide kontuurid ei
ulatuks üle katastriüksuse piiri.

Palume projekti täiendada ning edastada, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Aro Kivisild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 30, 2024 8:16 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: IP6149-K2 Rapla-Hagudi 10 kV fiidri ümberehitus. II etapp, Pirgu
küla, Rapla vald, Raplamaa

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>