Subject: AS ELVESO garantiikiri, Rae vald, 11330 Järveküla – Jüri tee, 4-7/1121
From: "Toomas Teesalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Irene Väin <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 15:51:29 +0300

Tere

Edastan AS ELVESO garantiikirja vastavalt Transpordiameti 17.02.2026
kooskõlastusele nr 7.1-2/26/2388-2, p 1.

Lugupidamisega

Toomas Teesalu

VK järelevalve insener

AS ELVESO

Tel: 53 444 699

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.elveso.ee/> www.elveso.ee

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.