Subject: Inimkaubanduse-teemaline konverents Austrias
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 17:34:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Austria Suursaatkonnast, et edastada info 17. oktoobril
Austrias toimuva iga-aastase inimkaubanduse

teemalise konverentsi kohta.

Konverents “Building Resilience now: Preventing Trafficking in Human
Beings in Times of Crisis” toimub nii füüsilisel kui ka virtuaalsel kujul.

Konverents on tasuta ja osaleda võib igaüks, kuid registreeruda tuleb
hiljemalt 9. oktoobriks. Kohtade arv on piiratud

ja kehtib „kes ees, see sees“ põhimõte.

Täpsem info ja registreerimine
<https://eventmaker.at/bundesministerium_fuer_europaeische_und_internation
ale_angelegenheiten/vienna_conference_on_combatting_trafficking_in_human_b
eings_2025/en/index.html> konverentsi veebilehel

Ning leitav ka manustest, mis on lisatud meilile.

Infot konverentsi kohta võib lahkesti levitada kõigile potentsiaalsetele
huvilistele!

Heade soovidega

Austria Suursaatkond Tallinnas

Kristiina Kivilaan

Nõunik

Vambola 6, 10114 Tallinn

Tel.: +372 627 8744

E-Mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.aussenministerium.at/tallinn>
www.aussenministerium.at/tallinn

 <https://www.facebook.com/OeBTallinn/>  <https://twitter.com/AustriainEE>
<https://www.instagram.com/mfa_austria/?hl=en>