Subject: Elutähtsa teenuse osutaja määramata jätmine kohalike teede sõidetavuse tagamisel
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Apr 2026 09:36:47 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Teile on saadetud dokument Mustvee Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi 
kaudu.

Pealkiri: Elutähtsa teenuse osutaja määramata jätmine kohalike teede 
sõidetavuse tagamisel
Registreerimise kuupäev: 31.03.2026
Registreerimise number: 90

Digitaalallkirjaga dokumendi avamiseks kasutatav DigiDoc tarkvara on tasuta 
kättesaadav ID kaardi kodulehelt installer.id.ee. 
<https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/>

Kui olete kirja saanud ekslikult, siis palume anda sellest esimesel 
võimalusel teada kirja saatjale aadressil [email-masked] ja kustutada kiri 
koos kõigi lisatud failidega.
Kontaktinfo
Mustvee Vallavalitsus Tartu tn 28, 49603 Mustvee
Tel 772 6161
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>