Subject: Isikukoodi töötlemine
From: "Georg Ter-Zahharjants" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 4 Oct 2024 13:47:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tekkis küsimus seoses isikukoodi kasutamise/töötlemisega. Küsimus tuleneb 
sellest, et meie kui tarkvara arendaja peame saame kliendilt andmed 
depersonaliseeritud kujul, kuid meil on vaja säilitada isikukood, et leida 
vastavused kirjetega.

Varem oli seaduses (mis on hetkel kehtetu) selline punkt:" § 16.  Isikukoodi 
töötlemise lubatavus - Isikukoodi töötlemine on lubatud ilma andmesubjekti 
nõusolekuta, kui isikukoodi töötlemine on ette nähtud välislepingus, 
seaduses või määruses."

Palun infot, kust leida uued tingimused isikukoodi töötlemiseks?

Lugupidamisega

Georg Ter-Zahharjants
Äriarenduse juht

(+372) 5557 6281
[email-masked]

ANDEVIS AS | www.andevis.ee | Karamelli 2/Pärnu mnt 139b | 11317 Tallinn, 
Estonia