Subject: Re: Teavitus tuumajaama eriplaneeringu lähteseisukohtade ja mõjude hindamise programmi valmimisest
From: S.A.CITO OÜ <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Sun, 9 Aug 2026 23:03:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast

Vastame enda mitme ettevõtte eest (Mebelland OÜ,S.A.CITO OÜ,Armesser OÜ).

Meil puudub huvi ,et antud projekt koormaks või takistaks meie kinnistuid 
täisväärtuslikult kasutada.

Palun leida alternatiivsed kohad ja taristu asukohad

Head päeva

Lugupidamisega

Igor Arefjev

23.07.2026 10:02 Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium kirjutas:

Lugupeetud maaomanik

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium annab teada, et valminud on 600 MW 
elektrilise võimsusega tuumaelektrijaama ja selle toimimiseks vajaliku 
taristu riigi eriplaneeringu asukoha eelvaliku etapi esialgsed 
lähteseisukohad, mõjude hindamise programm ning uuringute lähteülesanded. 
Nendes dokumentides kirjeldatakse planeeringu eesmärke, asukoha eelvaliku 
põhimõtteid, hinnatavaid mõjusid ning uuringuid, mida viiakse läbi võimalike 
asukohtade sobivuse hindamiseks.

Lähteseisukohtade järgi on eelvalikus kuus kandidaatala Lüganuse ja 
Viru-Nigula valdades. Lisaks neile hõlmab planeeringuala veel Haljala, 
Rakvere, Vinni ja Jõhvi valdu ning Rakvere ja Kohtla-Järve linnu, sest 
hinnata tuleb ka elektriühenduste, jahutusvee trasside, juurdepääsuteede jm 
vajaliku taristu lahendusi.

Saate käesoleva teavituse, kuna Teie kinnistu asub tuumaelektrijaama riigi 
eriplaneeringu planeeringualal.

Kutsume Teid materjalidega tutvuma 
<https://riigiplaneering.ee/riigi-eriplaneeringud/tuumaelektrijaam/dokumendid#asukoha-eelvaliku-la> 
planeeringu veebilehel  ning soovi korral esitama oma ettepanekud ja 
tähelepanekud hiljemalt 28. augustiks 2026 aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] või postiaadressile Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn. Lisainfo: 
projektijuht Agnes Lihtsa (tel 5819 0538,  <mailto:[email-masked]> [email-masked])

Materjalide tutvustamiseks ja küsimustele vastamiseks toimuvad avalikud 
kohtumised:

Lääne-Virumaal

*	3. august kell 18.00, Haljala Rahvamaja (Tallinna mnt 13)
*	4. august kell 18.00, Sõmeru keskusehoone (Kooli 2)
*	5. august kell 18.00, Rakvere Linnavalitsus (Lai tn 20)
*	6. august kell 18.00, Ulvi Klubi (Mõisa tee 5, Ulvi)
*	12. august kell 18.00, Kunda Linna Klubi (Lasteaia tn 4)

Ida-Virumaal

*	10. august kell 18.00, Kohtla-Järve Linnavalitsus (Keskallee 19)
*	11. august kell 18.00, Lüganuse Rahvamaja (Lüganuse tee 25, Lüganuse)
*	13. august kell 18.00, Jõhvi Vallavalitsus (Kooli tn 2)

Riigi eriplaneeringu koostamist korraldab Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeerium, planeeringu koostamist konsulteerib Skepast & 
Puhkim OÜ, huvitatud isikuks on Fermi Energia AS

Lugupidamisega
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

-- 

S.A.CITO OÜ

Reg.: 10797175

Tel: +372 56244605

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Ojaäärse, Kõrtsialuse küla,Viru-Nigula vald,Lääne-Virumaa 43406