Subject: Kirja edastamine
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Krista Erg-Scacchetti - MKM" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Aug 2026 13:53:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
10.08.2026 kirja nr 5.1-1/132-1 „Arvamus toodete ja teenuste
ligipääsetavuse seaduse muutmise seaduse eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>